ایران نے اسرائیل پر ڈرون اور میزائیلوُں سے حملہ کر دیا ہےگوجرانوالہ- سیالکوٹ- وزیر آباد- گجرات اور لالہ موسی، بنا بنا اکنامک زونسیاچن کے محاز پر پاکستان کی فوجپاکستان کے شمالی علاقہ جاتمعاشرے کی سوچ کو بدلنا ریاست کو ماڈرن بنانے سے کہیں زیادہ ضروری ہےمعاشرےمعاشرے کی سوچ کو بدلنا ریاست کو ماڈرن بنانے سے کہیں زیادہ ضروری ہےاگر ہمّت ہو تو معزوری کوئی رکاوٹ نہیں ہوتیمیلہ 6 ستمبروہ لمحہ جب 7.4 شدت کے زلزلے نے تائیوان کو ہلا ڈالامہنگائی کی شرح ۲۰% پر آ گئی-اپنی صحت کا خیال رکھیں- سوشل میڈیا سے دور رہیںصدر ارگان کی پارٹی کو ترکی میں بلدیاتی انتخابات میں شکستافغان سرزمین دہشتگردوں کی محفوظ آماجگاہ ہے ؛ فنانشل ٹائمچولستان میں زمینوں کو آباد کرنے کا منصوبہسائنوٹیک سولر پرائیویٹ لمیٹڈ کی پاکستان میں سرمایہ کاریپیٹرول کی فی لیٹر قیمت میں 9 روپے 66 پیسے کا اضافہ –مائع پیٹرولیم گیس( ایل پی جی) کی فی کلو قیمت میں 6 روپے 45 پیسے کمی کردی گئیبھارت میں پانی کی شدید قلّت؛ موسم گرما میں حالات مزید خراب ھونگےغزہ میں پھنسے دس لاکھ سے زائد لوگ سمندر کا نمکین پانی پینے پر مجبورغزہغزہ میں پھنسے دس لاکھ سے زائد لوگ سمندر کا نمکین پانی پینے پر مجبورامریکی کی ایران کے بیلسٹک میزائل، جوہری اور دفاعی پروگراموں کو سپورٹ کرنے والے پروکیورمنٹ نیٹ ورکس پر نئی پابندیاں عائد کر دیمعیشیت کو درپیش چیلنجز

ماھرین کا کہنا ھے کہ بھارت کے لیے جاسوسی کرتے ہوئے بھارتی بحریہ کے افسران کی مسلسل گرفتاری دنیا کے لیے تشویشناک ہونی چاہیے

۔ بحر ہند پر غلبہ حاصل کرنے کا ہندوستانی جنون اس بدتمیزی کی جڑ ہے۔ #قطر میں 8 نیول افسران کو سزا پہلی نہیں ہے۔ یاد کرنیں کلبھوشن یادیو (پاکستان میں گرفتار نیول افسر) دہشت گردی کی کارروائیوں اور تخریب کاری میں اس کے فعال کردار پر۔

کلبھوشن یادیو (پاکستان میں گرفتار نیول افسر) دہشت گردی کی کارروائیوں اور تخریب کاری میں اس کے فعال کردار پر۔

IndianChronicles پوری دنیا میں پھیلا ہوا انڈین پروپیگنڈا نیٹ ورک تھا۔ حال ہی میں #کینیڈا میں ایک سکھ رہنما کے قتل میں ہندوستانی ملوث ہونا ایک اور واقعہ ہے۔ دہشت گرد تنظیموں کی حمایت کے لیے افغانستان میں را کا ملوث ہونا کوئی ڈھکی چھپی کارروائی نہیں ہے۔

سری لنکا میں بدامنی میں بھارت کا ملوث ہونا ڈھکا چھپا نہیں۔ بنیادی طور پر، اس کا مقصد بحر ہند پر غلبہ حاصل کرنا ہے۔

چاہ بہار کی ہندوستانی عمارت دوبارہ CAS سے رابطے کی ایک کوشش ہے۔ گوادر کے خلاف بھارتی جارحانہ عزائم بحیرہ عرب سے آگے بحر ہند تک پاکستان اور چین کی رسائی کو روکنے کا ایک اور طریقہ ہے۔

لہذا ہندوستان بحری غلبہ کا کھیل کھیل رہا ہے اور مشرق وسطی کے پانیوں میں بدامنی پیدا کر رہا ہے، بحیرہ عرب، #IndianOcean میں چوک پوائنٹس پر غلبہ۔IndianChronicles پوری دنیا میں پھیلا ہوا انڈین پروپیگنڈا نیٹ ورک تھا۔ حال ہی میں #کینیڈا میں ایک سکھ رہنما کے قتل میں ہندوستانی ملوث ہونا ایک اور واقعہ ہے۔ دہشت گرد تنظیموں کی حمایت کے لیے افغانستان میں را کا ملوث ہونا کوئی ڈھکی چھپی کارروائی نہیں ہے۔
سری لنکا میں بدامنی میں بھارت کا ملوث ہونا ڈھکا چھپا نہیں۔ بنیادی طور پر، اس کا مقصد بحر ہند پر غلبہ حاصل کرنا ہے۔

چاہ بہار کی ہندوستانی عمارت دوبارہ CAS سے رابطے کی ایک کوشش ہے۔ گوادر کے خلاف بھارتی جارحانہ عزائم بحیرہ عرب سے آگے بحر ہند تک پاکستان اور چین کی رسائی کو روکنے کا ایک اور طریقہ ہے۔

لہذا ہندوستان بحری غلبہ کا کھیل کھیل رہا ہے اور مشرق وسطی کے پانیوں میں بدامنی پیدا کر رہا ہے، بحیرہ عرب، #IndianOcean میں چوک پوائنٹس پر غلبہ۔

You might also like