اماسونزو ہیئر اسٹائل: روانڈا کا ایک روایتی ہیئر کٹ

90 ویں اکیڈمی ایوارڈز میں، بلیک پینتھر کی کاسٹ نے اپنے اسٹائلش انداز سے دنیا کو دنگ کر دیا۔ Lupita Nyong’O کے بال، خاص طور پر، شہر کی بات تھی۔ ہیئر اسٹائلسٹ Vernon François نے اپنے بالوں کو سونے کے دھاگے کے ساتھ اپنے سر کے گرد لپیٹ کر تین لٹوں والے ہلالوں میں اسٹائل کیا۔

Amasunzu ایک روایتی روانڈا ہیئر اسٹائل تھا۔ بال ہمیشہ سے ان کی ثقافت کا لازمی حصہ رہے ہیں۔ بالوں میں ڈالی جانے والی محبت اور دیکھ بھال یہ ظاہر کرتی ہے۔ 30 سے ​​زیادہ معلوم تغیرات ہیں۔

Amasunzu صرف فیشن سے زیادہ تھا۔ یہ نمائندگی کرتا تھا کہ کوئی زندگی میں کہاں ہے اور معاشرے میں ان کا مقام۔ جب جنگجو اسے پہنتے تھے تو یہ بہادری اور طاقت کی علامت تھی۔ دوسرے مرد اسے حیثیت اور دولت کی علامت کے طور پر پہنتے تھے۔

بعض صورتوں میں، یہاں تک کہ خواتین اسے پہنتے ہیں. یہ عام طور پر اس بات کا اشارہ تھا کہ عورت کنواری ہے اور شادی کی اہل ہے۔ شادی کے بعد بہت سے اپنے بال اگاتے تھے۔

بالوں کے انداز میں بہت محنت کی گئی، یہی وجہ ہے کہ یہ ایک اہم علامت بن گیا۔ بال کٹوانے وقت کے ساتھ ساتھ اطراف کے بالوں کو کاٹ کر اور ہلال کی شکل میں درمیان تک بڑھنے دے کر شکل اختیار کر لیتے ہیں۔

لوگ اس میں تخلیقی ہونا پسند کرتے تھے کہ وہ کس طرح اماسنزو پہنتے ہیں، اور بہت سے دیہاتوں نے بہترین ڈیزائن کا فیصلہ کرنے کے لیے مقابلے منعقد کیے تھے۔ بچوں نے اس دن کا خواب دیکھا جب وہ بالوں کو پہننے کے لئے کافی بوڑھے ہو جائیں گے۔

بالوں کا انداز پچھلی صدی کے دوران سٹائل سے باہر ہو گیا، بنیادی طور پر بیرونی قوتوں کے ذریعے چلایا گیا۔ 1884 برلن کانفرنس کے دوران یورپ نے افریقہ کو سامراج کے سب سے اہم جرائم میں سے ایک میں تقسیم کیا۔ برسوں کے نوآبادیاتی کنٹرول، اور نسل کشی نے روانڈا کی ثقافت کو یکسر تبدیل کر دیا۔

ثقافتی تبدیلیوں کے باوجود، Amasunzu نوجوان نسلوں کے لیے اپنے انداز میں واپس آ رہا ہے۔ بہت سے لوگ بالوں کو اپنی جڑوں میں واپس آنے اور پچھلے سالوں کے درد اور تکلیف کو منتقل کرنے کے طریقے کے طور پر دیکھتے ہیں۔

اماسنزو ہیئر اسٹائل کی کچھ لاجواب تصاویر یہ ہیں:

TraditionalRwandanHaircut

AmasunzuHairstyle